طراحی سایت در تهران

طراحی سایت پزشکی در تهران یک عنصر کلیدی در ایجاد یک پلت فرم آنلاین موثر برای یک پزشک در تهران است. بیماران انتظار دارند که یک سایت با کیفیت داشته باشید که به راحتی قابل پیمایش و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر باشد.
در گذشته برای گرفتن وقت از پزشک باید راه طولانی را طی نموده و وقت زیادی را صرف آن می کردید و این کار به صورت حضوری انجام می شد. ولی امروزه با وجود اینترنت و سایت های پزشکی تنها با یک سرچ ساده و بدون دردسر می توان در هر زمان و مکانی نوبت گرفت و مورد مسائل پزشکی اطلاعات جامعی کسب نمود، همچنین می توان از خدمات پزشکی بهره مند شد. لذا به دلیل اینکه بیشتر مردم در اینجور مواقع دوست دارند نوبت خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند طراحی سایت پزشکی در تهران و دیگر شهرها بسیار لازم می باشد.

علاوه بر این، سایت شما اولین برداشتی است که مراجعه کنندگان از مطب و خدمات بهداشتی شما دارند، بنابراین ضروری است به صورت کاربردی و زیبا طراحی شود. واقعیت این است که پلتفرم‎های طراحی و سئو سایت به سرعت تغییر می‌کنند. بنابراین، طراحی وب سایت مدرن برای متخصصان و پزشکان باید مطابق با هدف آن‌ها باشد و مهمتر از همه، در تلفن همراه کاملاً کار کند. هر سایت پزشکی دارای چالش های منحصر به فرد خود است و به مهارت ها و تجربه خاصی نیاز دارد.

طراحی سایت برای پزشکان دارای مخاطب، فرآیندها و خدمات متفاوتی نسبت به حوزه‌های دیگر است. به همین دلیل، یک شرکت طراحی سایت باید سابقه طولانی مدتی در حوزه پزشکی داشته باشد. همراه کارا خدمات جامع توسعه وب و پشتیبانی را منحصراً برای صنعت پزشکی با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. همچنین، در این مقاله شما را با طراحی سایت پزشکی در تهران و فرآیندهای آن آشنا می‌کند.

فرآیند طراحی سایت پزشکی در تهران چیست؟

طراحی سایت پزشکی در تهران با هماهنگی مدیر پروژه اختصاصی شما شروع می‌شود. ما هر پروژه وب سایت را با بحث عمیق در مورد چشم انداز، نام تجاری و اهداف مشتری خود شروع می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا این چشم انداز را به واقعیت تبدیل کنیم.

همچنین، روش‌های مختلفی را برای طراحی سایت پزشکی ارائه می‌دهیم و از هر مشتری دعوت می‌کنیم تا فعالانه در فرآیند طراحی وب سایت شرکت کند. شرکت فعال در پروژه طراحی سایت پزشکی در تهران، رضایت مشتری را از ابتدا تا انتها تضمین می‌کند. همچنین، این نکته را نباید فراموش کنید که هیچ دو وب سایتی شبیه هم نیستند و وب سایت پزشکی ما از بقیه متمایز هستند.

وب سایت رقبا را بررسی کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای الهام گرفتن از طراحی وب سایت این است که به وب سایت‌های رقیب خود نگاه کنید. ببینید آنها از چه عناصری استفاده می‌کنند که شما دوست دارید و از طرح‌های آنها الهام بگیرید. البته، شما نمی‎خواهید سایت آنها را به طور کامل کپی کنید، بلکه از آنها به عنوان نقطه شروع برای ارائه ایده‌های خود استفاده کنید. سعی کنید خارج از چارچوب فکر کنید و چیزی را بیابید که منحصر به برند شما باشد.

شرکت طراحی سایت پزشکی درتهران

با طراح وب سایت خود همکاری کنید

وقتی نوبت به الهام گرفتن برای طراحی وب سایت پزشکی شما می‌رسد، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با طراح خود همکاری کنید. آنها کسانی هستند که برند و مخاطبان هدف شما را به بهترین شکل درک می‌کنند. بخواهید برخی از جدیدترین طرح‌های آنها را ببینید و برای ارائه بازخورد آماده باشید. به آنها بگویید چه چیزهایی را دوست دارید و چه چیزهایی را در وب سایت خود دوست ندارید. این به آن‌ها کمک می‌کند طرحی بی‌نقص برای کسب‌وکار شما و مخاطبان هدفتان ایجاد کنند.

چه چیزی باعث طراحی زیبا و کاربردی سایت پزشکی می‌شود؟

طراحی و محتوای وب سایت

اگر در حال طراحی یک وب سایت بیمار محور هستید، وب سایت شما باید دارای محتوای پزشکی با کیفیت بالا، مرتبط و صحیح باشد. از صفحات خدمات دقیق و توضیحات تخصصی، تا متداول ترین سؤالات، طراحی سایت پزشکی در تهران به موارد زیر نیاز دارد:

نام تجاری منحصر به فرد

متمایز شدن از رقبا یکی از عوامل مهم طراحی سایت پزشکی در تهران است. بازدیدکنندگان نه تنها به وب سایت شما، بلکه به وب سایت رقبای شما نیز می‌روند. بنابراین، کیفیت و زیبایی وب سایتتان منعکس کننده کیفیت بالای کار شما، فناوری مورد استفاده، ارزش قائل شدن برای بیمار، مدرن بودن و عملکرد کلی شما است.

استفاده از رسانه ها و عکاسی

 جذاب‌ترین جنبه‌های طراحی سایت پزشکی در تهران، عناصر بصری نمایش داده شده در سایت است. استفاده از تصاویر و ویدئو برای جذب بازدیدکنندگان، بخش کلیدی طراحی وب سایت پزشکی است. علاوه بر این، استفاده از تصاویر و ویدیوی سفارشی در صورت امکان ترجیح داده می‌شود.

اطلاعات در مورد هر تخصص

 بزرگترین راه برای افزایش ارزش وب سایت خود، ارائه محتوای پزشکی معتبر است. وقتی صحبت از وب سایت‌های پزشکان می‌شود، باید برای بیماران بنویسید، نه برای خودتان. نکته کلیدی در اینجا این است که محتوای خود را آموزشی، دقیق و آسان برای درک بنویسید. همچنین، صفحات خدماتی را که ارائه می‌کنید مانند لیزیک، جراحی آب مروارید، بوتاکس یا هر چیز دیگری که در وب سایت پزشکی شما اعمال می‌شود، فهرست کنید. این بخش‌های مهم نه تنها به ایجاد اعتماد و آموزش بیماران کمک می‌کند، بلکه منجر به رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجوی ارگانیک می‌شود زیرا محتوای معتبر یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی در موتورهای جستجو است.

تعامل با بیمار

طراحی یک وب سایت پزشکی زیبا و خیره کننده که واکنش گرا نیز باشد عالی است، اما شما به مواردی در طراحی سایت پزشکی در تهران خود نیاز دارید که بیماران شما را به تعامل وادار کند مانند خودآزمایی جراحی لیزیک. این خودآزمایی‌ها برای بیماران سریع و آسان است و می‌تواند باعث حضور بیماران در مطب شود.

 

نکات قابل توجه در طراحی سایت پزشکی در تهران

در طراحی سایت پزشکی بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

  • انتخاب نام مناسب: برای دامنه نام مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا کاربر به آسانی آن را پیدا کند. مثلا برخی پزشکان نام خود را بر روی دامنه قرار می دهند.
  • مشخص کردن هدفتان از حضور آنلاینتان: پیش از طراحی سایت پزشکی در تهران هدف خود را مشخص کنید تا فرایند طراحی برایتان کم هزینه و نتیجه بر باشد. خدمتی که سایت ارائه می دهد را مشخص کنید، مثلا این هدف ممکن است شامل موارد زیر باشد.
    • تبلیغ پزشکان و مطب آنها
    • معرفی واحدهای ارائه دهنده خدمات پزشکی
    • ارائه اطلاعات پزشکان
    • ارائه محصولات پزشکی و بهداشتی
    • و غیره
  • استفاده از سرورهای قابل اعتماد: سرعت لود شدن سایت پزشکی باید مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که سرور شما مناسب نباشد با کاهش سرعت سایت مشتریان شما کم خواهند شد. در زمانی که موتورهای جستجو در حال بررسی سایت شما هستند با کاهش امتیاز موتورهای جستجو روبرو خواهید شد.
  • بکارگیری تکنولوژی جدید در طراحی وب سایت پزشکی: برای اینکه پزشک بتواند مخاطبین یا بیماران زیادی را جذب خود کند باید بوسیله تکنولوژی روز و به شکل آنلاین نیز با بیماران ارتباط برقرار کند.
  • در نظر گرفتن موتور جستجو: بعد از طراحی سایت پزشکی در تهران باید به فکر بهینه کردن سایت از طریق سئو باشید تا ترافیک سایت شما بالا رود. اگر در هنگام طراحی سایت زیرساخت درستی ایجاد نشود امنیت سایت شما به خطر خواهد افتاد.
  • پاسخگو بودن به خواسته بیماران در طراحی وب: اگر طراحی سایت مدرن و حرفه ای باشد، مشتری می تواند با چند کلیک به اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا کند و در سایت بماند.
  • انتشار محتوای تخصصی پزشکی و ویدیویی مرتبط: اکثرا ۷۳ درصد بازدیدکنندگانی که به سایت پزشکی رجوع می کنند جویای اطلاعاتی در مورد بیماری و تکنیک های درمانی هستند. در صورتی که محتوا باکیفیت باشد کاربران تبدیل به مشتری خواهند شد و امتیاز سایت نیز بالا خواهد رفت.

طراحی سایت پزشکی

نکاتی درباره محتوای سایت پزشکی

محتوای سایت پزشکی اهمیت زیادی دارد، زیرا بازدید کننده با مطالعه این محتوا نیازش رفع شده، درنتیجه رضایتش جلب خواهد شد. لذا نوع چیدمان اطلاعات، دسته بندی عناوین، انتخاب عکس و غیره باید مورد توجه قرار گیرد. در این مورد می بایست به نکات زیر توجه کرد.

  • سایت پزشکی می بایست رفرنسی باشد از تخصص ها و خدماتی که یک مرکز درمانی ارائه می دهد.
  • در طراحی سایت پزشکی در تهران محتواها در مورد بیماری ها و علائم آنها به همراه روش های درمانی جدید باشند.
  • در مورد تجهیزات پزشکی نیز باید از عکس های مرتبط و واقعی استفاده شود.
  • از پزشکان رزومه کامل ارائه شود و تصاویر محیط داخلی و خارجی مرکز درمانی نیز قرار گرفته شود.
  • جهت جلب توجه کاربران عکس های پزشکی و فیلم های متنوع بکار رود تا فضایی کاربر پسند برای بازدیدکنندگان ایجاد شود.
  • بخشی برای نظردهی کاربران ایجاد شود و پرسش و پاسخ نیز در قسمتی از سایت جهت ارتباط با پزشک در نظر گرفته شود.
  • نیاز به یک بلاگ است تا همیشه اطلاعات پزشکی، اخبار و نکات لازم در آنجا درج شود.
  • جهت در تعامل قرار گرفتن با پزشک باید لینک شبکه های اجتماعی و اطلاعات تماس در معرض دید کاربران قرار گیرد.
  • هنگام طراحی سایت پزشکی در تهران وجود نقشه و اطلاعات مرکز درمانی در سایت واجب است تا کاربر بهتر بتواند در این محل حضور پیدا کند.
  • روز و ساعتی که پزشکی در مطب حضور دارند باید در سایت درج شود تا بیماران بتوانند براحتی و بدون معطلی با پزشک ملاقات کنند.
  • سایت پزشکی باید ساختارش به گونه ای باشد تا هم در کامپیوتر، هم لب تاپ و هم موبایل به خوبی نمایش داده شود.

بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی در تهران

همراه کارا، به عنوان یک آژانس طراحی وب سایت پزشکی در تهران، می‌داند که برای طراحی و توسعه وب سایتی که بیماران جدید را جذب و درگیر می‎کند چه چیزی لازم است. فرآیند طراحی سایت پزشکی همراه کارا شامل طراحی مطابق با سلیقه پزشک و کاربردی بودن آن و سئوی پزشکی بوده که تضمین می‌کند وب سایت شما بهتر از رقبا بوده و بیماران نیز به راحتی می‌توانند اطلاعاتی را پیدا کنند که شما را به عنوان متخصص در این حوزه معرفی می‌کند. بنابراین، یک تیم طراحی وب سایت پزشکی در تهران، کنار خود خواهید داشت تا مطمئن شوید که همه چیز به موقع اجرا می شود و شما وب سایت خود را برای جذب، تبدیل و آموزش بیماران جدید در اختیار دارید!

سخن پایانی

جهت طراحی سایت پزشکی در تهران باید از افراد متخصص و حرفه ای استفاده نمود تا سایت مورد نظر زیبا باشد و خدمات و اطلاعات جامعی را در خود جای داده باشد. در سایت پزشکی باید اطلاعات و تصاویر بروزی قرار داده شود تا هم به جذابیت آن کمک شود و هم در موتورهای جستجو دیده شود.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین شرکت سئو سایت در تهران رو مطالعه بفرمایید.

مشاوره رایگان

با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۴ دیدگاه

  • روز بخیر
    در مورد طراحی سایت و هزینه های طراحی تو سایتتون هیچ مقاله و توضیحی وجود ندارد.
    اگه کار طراحی سایت هم انجام میدید میشه لطفا هزینه های این کار رو هم توضیح بدهید.
    ممنون

  • سلام
    لطفا میشه در مورد طراحی سایت و کمکی که این کار به این نوع فعالیت می تونه انجام بده راهنمایی بفرمایید.
    ممنون از شما

    • سلام
      در حال حاضر با توجه به وابستگی مردم به فضای مجازی و اینترنت، برای اکثر فعالیت های خود از گوگل و فضای مجازی برای تصمیم گیری و انتخاب های خود استفاده می‌کنند، در نتیجه با توجه به حوزه فعالیت پزشکی پیشنهاد میشه تا هر کلینیک و یا پزشکی با داشتن سایت و همچنین سئو بر روی آن از این فضا و فرصت بهترین استفاده رو برای جذب کاربر و یا بیمار داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *