راهکار های افزایش رتبه سایت

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توان رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش داد؟ آیا می‌خواهید وب سایت خود را در اولین نتایج موتور جستجوی اصلی جهان نشان دهید؟ اگر چنین است، بدانید که این امکان وجود دارد، به شرطی که از استراتژی‌های مناسب استفاده کنید. همراه کارا به عنوان یک آژانس طراحی و سئو سایت پزشکی، می‌دانیم که وب سایت چقدر برای جذب مشتری اهمیت دارد. بنابراین، در این مقاله توضیح خواهیم داد که چگونه رتبه وب سایت خود را در گوگل بهبود بخشید.

 

نحوه بهبود رتبه وب سایت خود در گوگل

قبل از هر چیز، لازم است به اهمیت این سوال اشاره کنیم که چگونه می‌توان رتبه وب سایت خود را در گوگل بهبود بخشید. طبق داده‌های موتور جستجو، گوگل ۷۶ درصد از کل ترافیک جهانی را در بر گرفته است. یعنی از طریق گوگل بوده که افراد یک کسب و کار را جستجو و پیدا می‌کنند. بنابراین، نادیده گرفتن گوگل به معنای نادیده گرفتن مخاطبان است و این یک اشتباه برای فروش است. طراحی سایتی که در جایگاه‌های برتر گوگل ظاهر می‌شود، به تکنیک‌ها و استراتژی‌های ویژه‌ای نیاز دارد. با این حال، باید روی مدیریت کسب و کار خود تمرکز کنید و سئو سایت خود را به کسانی بسپارید که در این حوزه سر رشته دارند. بنابراین، مطمئناً درآمد شما بهتر خواهد شد. پس ببینید که چگونه همراه کارا وب سایت شما را به طراحی و سئو می‌کند.

طراحی سایت بر اساس حالت موبایل

اول از همه، وب سایت شما باید در درجه اول برای استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه طراحی شود. از سال ۲۰۱۷، خود موتور جستجو اعلام کرد که از آن به بعد نسخه موبایل یک وب سایت را در اولویت قرار می‌دهد و سایت‌هایی که نسخه تلفن همراه نداشتند، رتبه خود در نتایج جستجو را از دست دادند.

سئو سایت یکی از روش های افزایش رتبه سایت

وب سایت بهینه شده (SEO)

سئو سایت یا همان بهینه سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از تکنیک‌ها برای بهبود موقعیت ارگانیک سایت در گوگل است. یک وب سایت بهینه شده با مجموعه‌ای از تکنیک‌ها با هدف ایجاد موقعیت‌های بهتر در گوگل عرضه می‌شود.

تولید محتوا

به طور خلاصه هر چه محتوای سایت بیشتر باشد، صفحات و لینک‌های سایت شما بیشتر می‌شود و این را گوگل به خوبی مشاهده می‌کند. محتوا اطلاعات است و اطلاعات را می‎توان در قالب‎های مختلف منتقل کرد. اگرچه ویدیو تاثیر زیادی بر افزایش رتبه سایت دارد با این حال، متن همچنان بیشترین تأثیر را بر استراتژی‌های سئو دارد.  به این ترتیب، گوگل به طور فزاینده‌ای برای پست‌های وبلاگی که رسانه‌های دیگر مانند عکس‌ها، ویدئوها و اینفوگرافیک‌ها را گرد هم می‌آورند، ارزش قائل است.

لینک بیلدینگ

به طور کلی لینک‌ها زبان گوگل هستند. وب سایت دارای آدرسی است که مربوط به یک پیوند است، www.yourdomain.com. و هر صفحه پیوند خاص خود را دارد که گوگل از آن برای هدایت کاربر به محتوای مربوطه استفاده می‌کند. بنابراین، هر چه تعداد صفحاتی که به لینک‌ها در سایت شما اشاره می‌کنند، بیشتر باشد، گوگل ارتباط آن را بیشتر درک می‌کند و بنابراین، اعتبار آن بیشتر می‌شود.

سئو سایت با همراه کارا

افزایش سرعت سایت

سوالی که باید از خود بپرسید این است که مردم تا چه مدت مایل خواهند بود تا صفحه‌ای در وب سایت شما باز شود؟ در سال ۲۰۱۰، گوگل اعلام کرد که سرعت بارگذاری صفحه یکی از عواملی است که برای تعیین محل قرارگیری یک صفحه در نتایج جستجو در نظر می‌گیرد.

استراتژی و استفاده از کلمات کلیدی

استفاده از کلمات کلیدی یکی از اولین گام‌هایی است که هنگام برنامه‌ریزی استراتژی سئو باید در نظر گرفته شود. به یاد داشته باشید که هنگام بهینه سازی یک وب سایت، کیفیت کلمات کلیدی همیشه مهمتر از کمیت آنها است. این کلمات کلیدی باید حدود ۴٪ از کل محتوا را شامل شوند. همچنین، توصیه می‌شود که از کلمات هم معنی آن‌ها نیز در محتوا و صفحات خود استفاده کنید. استراتژی کلمه کلیدی روشی موثر برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی مرتبط با تجارت یا وب سایت شما است. انتخاب کلمات کلیدی مناسب به بهبود رتبه موتور جستجو کمک می‌کند.

تجربه کاربری

طراحی وب سایت علاوه بر اهمیت به دلایل زیبایی شناختی، تاثیر زیادی بر سئو سایت دارد. تصور کنید در خیابان هستید و بالاخره پیتزا فروشی معروفی را پیدا می‌کنید. وقتی از درب پیتزا فروشی وارد می‌شوید، متوجه می‌شوید که پذیرش، سرویس بهداشتی یا صندوق پرداخت را نمی‌توانید پیدا کنید. به نظر شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ احتمالاً ناامید، پیتزا فروشی را ترک خواهید کرد و هرگز به آنجا باز نخواهید گشت. همین امر در مورد یک وب سایت اتفاق می‌افتد، زمانی که سازماندهی نشده باشد، نمی‌تواند بازدید کننده را راهنمایی کند.داشتن یک وب سایت طراحی شده با در نظر گرفتن سئو اهمیت زیادی دارد.

مشاوره رایگان

با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

سخن پایانی

بسیاری از کارآفرینان تعجب می‌کنند که چگونه می‌توانند رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشند. حدود ۷۵ درصد از کاربران هرگز به صفحه دوم جستجوی گوگل نمی‌رسند. این بدان معنی است که بسیاری از افراد نمی‌توانند کسب و کار شما را پیدا کنند. برای افزایش دید، باید محتوای خود را بهینه کنید و از تکنیک‌های سئو استفاده کنید.وقتی کسب و کار شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد، می‌توانید در گوگل دیده شوید. بنابراین، بهینه سازی رتبه سایت در گوگل بسیار مهم است و برای افزایش رتبه وب سایت خود باید قوانین اساسی را رعایت کنید. پس برای موفقیت در بازاریابی آنلاین، باید با سئو یا همان بهینه سازی موتور جستجو آشنا شوید. همچنین باید روی تجربه کاربری و همچنین کیفیت محتوا تمرکز کنید. ما به عنوان آژانس دیجیتال مارکتینگ همراه کارا، می‌توانیم در طراحی و سئو سایت و بهبود موقعیت سایت شما به کسب و کارتان کمک کنیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۲ دیدگاه

  • سلام
    آیا میشه سایتی رو که فروش داره و در سرچ گوگل بالا هستش و تا الان کار سئو روش انجام نشده براش کارهای سئو کرد یا نه ؟
    اگه میشه چه راهکارهایی داره.

    • سلام
      بله، لزوما نباید از هون ابتدای شروع به فعالیت سئو سایت رو انجام بدین
      البته بهتره که از ابتدا بر اساس اصول سئو، محتوا داخل سایت شما قرار بگیره اما با این حال امکان اصلاح و ویرایش وجود داره
      برای این کار لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *